series

UR Samtiden - Forskar-Grand Prix 2013

Forskare tävlar om vem som gör den bästa presentationen på kort tid.

• Högskola

• Övrigt

Programbild

En konsuments känslor

Om programmet

Hur ska vi få folk att handla mer miljömedvetet? Hur ändras människors beteende? Per Kristensson, Karlstads universitet, tror sig vara något på spåren genom sin forskning om konsumenters beteende, tankar och känslor. Inspelat 5 december 2013. Arrangör: Vetenskap & Allmänhet.

Ämnesord:
Företagsekonomi, Konsumentbeteende, Konsumenter, Köpvanor, Marknadsföring
Produktionsår
2013
Tillgänglig till
30 juni 2025
Talat språk
Svenska
Undertexter
Svenska

Pedagogiskt syfte

Utbildningsnivå:
Högskola
Skolämne:
Psykologi

Vi har för närvarande inget arbetsmaterial för detta program.

Läs mer om hur vi arbetar med pedagogik och arbetsmaterial

Liknande program